|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- GRY I ZABAWY REKREACYJNE,
- NARCIARSTWO WODNE,
- PŁYWANIE I RATOWNICTWO WODNE,
- PODSTAWOWE ZABIEGI RESUSCYTACYJNE Z UŻYCIEM DEFIBRYLATORA ZEWNĘTRZNEGO,
- TENIS,
- TURYSTYKA ROWEROWA,
- TURYSTYKA KAJAKOWA,
- WAKEBOARD,
- WINDSURFING.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24.06.2017 – 08.07.2017 |
POLSKA - MORZE - DĄBKOWICE
Liczba uczestników obozu: 42 osoby
Liczba kadry pedagogicznej: 7 trenerów
Rozpoczęcie obozu: 24.06.2017 (sobota) godz. 6.00 wyjazd z Krakowa
Zakończenie: 08.07.2017 (sobota) godz. 23.00 przyjazd do Krakowa
Cena obozu: 2 480,00 zł
|
|
|
|
MIEJSCE POBYTU |
 |
Jako bazę obozową wykorzystywać będziemy Ośrodek Wypoczynkowy "Mierzeja" w Dąbkowicach. Ośrodek położony jest w sosnowym lesie, 6 km od Dąbek, na mierzei, pomiędzy Morzem Bałtyckim (20 m. do morza) a jeziorem Bukowno (20 m. do jeziora). Do naszej dyspozycji przeznaczono osobny, 1-pietrowy pawilon, z 2 i 3-osobowymi pokojami typu studio, z pełnym węzłem sanitarnym. Na terenie ogrodzonego i monitorowanego ośrodka znajduje się stołówka, kawiarnia, kort tenisowy, boiska sportowe i place zabaw. Ośrodek posiada własną, szeroką, piaszczystą plażę nad morzem /w odległości 20 m/ oraz plażę nad jeziorem /w odległości 20 m./.
Wyposażenie O.W. Mierzeja i jego położenie stwarza komfort oraz idealne i niestandardowe /morze + jezioro + las/ warunki dla realizacji zaplanowanych zadań dydaktyczno-wychowawczych. |
|
|
|
RAMOWY PLAN ZAJĘĆ |
Poniżej przedstawiamy przykładowy, ramowy plan zajęć: |
|
GODZINA |
RÓŻNE |
GRY I ZABAWY |
KAJAKI |
NARTY WODNE |
ROWERY |
TENIS |
WINDSURFING |
7.30 |
POBUDKA |
|
|
|
|
|
|
8.00 |
ŚNIADANIE |
|
|
|
|
|
|
8.30 |
|
|
|
|
|
|
|
9.00 |
|
|
|
|
|
C |
|
9.30 |
|
B |
|
G |
E, F |
A |
10.00 |
|
C |
D |
10.30 |
|
11.00 |
|
A |
D |
|
B |
11.30 |
|
G |
12.00 |
|
12.30 |
|
|
|
|
|
|
|
13.00 |
OBIAD |
|
|
|
|
|
|
13.30 |
|
|
|
|
|
|
|
14.00 |
|
|
|
|
|
|
|
14.30 |
|
|
|
|
|
|
|
15.00 |
|
D |
G |
F |
A,B |
|
C |
15.30 |
|
E |
16.00 |
|
16.30 |
|
C
|
E |
F |
D |
17.00 |
|
17.30 |
|
|
18.00 |
|
|
|
|
|
|
|
18.30 |
|
|
|
|
|
|
|
19.00 |
KOLACJA |
|
|
|
|
|
|
19.30 |
|
|
|
|
|
|
|
20.00 |
|
B |
F |
|
C, D, G |
A |
E |
20.30 |
|
|
21.00 |
|
A |
|
B |
21.30 |
|
|
|
|
PLAN ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTU: DMUCHANE ZABAWKI + NARTY WODNE + WAKEBOARD
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
|
G |
D |
B |
A |
G |
F |
E |
G |
D |
B |
A |
G |
E |
|
|
D |
C |
A |
G |
F |
E |
D |
D |
C |
A |
G |
F |
|
|
|
F |
F |
D |
C |
B |
A |
C |
F |
F |
D |
C |
B |
|
|
|
E |
E |
C |
B |
A |
G |
B |
E |
E |
C |
B |
A |
|
|
LICZBA GODZIN : A - 7, B - 7, C - 7, D - 7, E - 7, F - 7, G - 7
PLAN ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTU: TURYSTYKA KAJAKOWA
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
|
C |
B |
E |
F |
C |
A |
G |
C |
B |
E |
F |
C |
A |
|
|
G |
D |
G |
D |
E |
B |
A |
G |
D |
G |
D |
E |
|
|
|
F |
E |
D |
A |
B |
F |
C |
F |
E |
D |
A |
B |
|
|
LICZBA GODZIN : A - 5, B - 5, C - 5, D - 5+1 (przygotowanie sprzętu) , E - 5 + 1 (składanie sprzętu), F - 5, G - 5V
PLAN ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTU: TURYSTYKA ROWEROWA
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
|
E |
E |
C |
B |
A |
B |
A |
E |
E |
C |
B |
A |
B |
|
|
F |
F |
D |
C |
B |
G |
F |
F |
F |
D |
C |
B |
G |
|
|
A |
A |
E |
E |
C |
C |
F |
A |
A |
E |
E |
C |
|
|
|
B |
G |
F |
F |
D |
D |
G |
B |
G |
F |
F |
D |
|
|
|
C |
B |
A |
|
F |
A |
D |
C |
B |
A |
|
F |
|
|
|
D |
C |
B |
|
G |
B |
E |
D |
C |
B |
|
G |
|
|
|
G |
F |
E |
|
|
E |
|
G |
F |
C |
|
|
|
|
LICZBA GODZIN : A - 10, B - 13, C - 11, D - 8, E - 11, F - 14, G - 9
PLAN ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTU: GRY I ZABAWY RUCHOWE
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
|
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
|
|
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
|
|
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
|
|
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
|
LICZBA GODZIN : A - 8, B - 7, C - 7, D - 7, E - 7, F - 8, G - 8
PLAN ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTU: WINDSURFING
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
N |
PN |
WT |
ŚR |
CZ |
PT |
SOB |
|
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
|
|
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
|
|
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
|
|
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
|
|
E |
D |
C |
B |
A |
G |
F |
E |
D |
C |
B |
A |
G |
|
LICZBA GODZIN : A - 9+1(przygotowanie sprzętu), B - 9, C - 9, D - 9, E - 9, F - 9, G - 9+1(składanie sprzętu)
|
|
|
|
PLANOWANA KADRA PEDAGOGICZNA
|
|
|
|
Marek Kosiba |
Julek Kosiba |
Anna Klimczak |
|
|
|
|
Magdalena Krzemień |
Anna Kłuś |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SKŁADNIKI CENY OBOZU |
Przedstawiona powyżej oferta cenowa zawiera:
- transport uczestników obozu autokarem /klimatyzacja, video/,
- transport rowerów w przyczepie ciągniętej za autokarem,
- zakwaterowanie, wyżywienie 3 x dziennie /pierwszy posiłek to obiadokolacja w dniu przyjazdu, ostatni posiłek t śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu/,
- ubezpieczenie NNW,
- 24-godzinną opiekę pedagogiczną, pielęgniarską i lekarską, podstawowe leki i środki opatrunkowe,
- drobny serwis rowerowy,
- codziennie 11-cio godzinne, zorganizowane zajęcia dydaktyczne,
- 2 koszulki na zajęcia w terenie,
- korzystanie z desek windsurfingowych i sprzętu asekuracyjnego, kortów tenisowych, rakiet tenisowych, sprzętu rekreacyjnego,
- płyta CD ze wszystkimi zdjęciami z obozu.
|
|
Zajęcia z tenisa ziemnego odbywać się będą codziennie dla każdej z grup. Pozostałe przedmioty zaplanowane są wg. harmonogramu, w ilości podanej pod każdą z tabel /tabele dla Pana w załączniku do wstawienia w tym module/.
Każdy uczestnik obozu zostanie przeszkolony w zakresie przeprowadzania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych z uzyciem defibrylatora zewnętrznego.
Uwaga. Liczba zajęć może ulec zmianie wskutek niesprzyjających warunków atmosferycznych.
|
|
|
|
WARUNKI UCZESTNICTWA |
Warunkiem uczestnictwa w obozie jest:
1. Wiek powyżej 8 lat i umiejętność samoobsługi,
2. Telefoniczny lub osobisty kontakt z F.H.U. BEMA,
3. E-mailowa rezerwacja miejsca w formie wypełnienia i wysłania formularza zgłoszenia,
4. Posiadanie polisy oc w życiu prywatnym,
5. Posiadanie umiejętności pływania, zweryfikowanych przez organizatora obozu,
6. Wpłata zaliczki w wysokości 1 000,00 zł do 7 dniu po otrzymaniu umowy,
7. Wpłata pozostałych kosztów do dnia 01.05.2017 r. |
|

Od roku 2011 wszystkie nasze wyjazdy są objęte programem "Bezpieczne obozy". |
|
|
|
|
|
|
|
|